Medewerker marketing, sales en hospitality

Jolo Fashion Group HK Social Media & Marketing stage in de kindermode!

Wij zoeken stagiair met gevoel voor mode die ons kan ondersteunen op marketing en social media gebied. Daarnaast is creativiteit jouw tweede naam want jij gaat ondersteuning geven aan het creëren van traffic naar onze webshops en diverse social media kanalen. Onze social media kanalen gebruiken we graag om klanten extra te inspireren. Social media is in onze ogen de perfecte plek om te inspireren op het vlak van nieuwe combinatie mogelijkheden en om (potentiële) volgers op de hoogte te houden van het laatste nieuws en de lanceerdata van de nieuwste collecties. Als marketing stagiair ga je bij ons fulltime (37 uur per week) aan de slag. Insta, Facebook, Youtube en Pinterest ken je van binnen en buiten. Je leert de doelgroep kennen en weet precies hoe je social media inzet om deze doelgroep te bereiken én hoe we ons merk het beste en goed zichtbaar in de markt kunnen zetten.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je komt terecht in een enthousiast team wat zich bezig houdt met o.a.: • Je gaat mede content creëren van diverse kinderkleding merken • Je gaat helpen bij campagnes bedenken en teksten schrijven • Misschien durf je Nieuwsbrieven te maken en schrijf je makkelijk en inspirerend • Je plant en denkt mee over de advertenties

Wat biedt het bedrijf?

Je komt stage lopen binnen een jong en flexibel team op kantoor in Made, waar diverse teams van de Jolo merken zitten. We hebben 15 kinderkleding merken welke ook allemaal een eigen webshop hebben. We hebben zoveel leuke en mooie collecties en die willen we onder de aandacht brengen. Er wordt dagelijks gezamenlijk geluncht, dagelijks vers klaargemaakt. Daarnaast hebben we ook een mooi kantoor in Amsterdam waar weer andere merkteams werken en een groot magazijn in Breda. Na het afronden van jouw studie hebben we wellicht een baan voor je!

Wat ga je leren?

  • Assisteert bij het opstellen van operationele plannen ter uitwerking van het marketing- en communicatiebeleid
  • B1-K1-W1 Zoekt informatie op voor een operationeel plan en analyseert deze
  • B1-K1-W2 Doet voorstellen voor een operationeel plan
  • B1-K1-W3 Werkt een operationeel plan uit
  • B1-K1-W4 Becommentarieert en actualiseert operationele plannen
  • Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
  • B1-K2-W1 Bedenkt oplossingen voor marketing- en communicatievraagstukken
  • B1-K2-W2 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
  • Organiseert evenementen
  • B1-K3-W1 Overlegt met opdrachtgever
  • B1-K3-W2 Stelt een plan van aanpak op voor een evenement en licht dit toe
  • B1-K3-W3 Coördineert en bewaakt de voortgang tijdens het evenement en evalueert het evenement
  • Treedt op als aanspreekpunt voor
  • B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K4-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K4-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K4-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K4-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K5-W1 Promoot producten en diensten
  • B1-K5-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • B1-K5-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder