ICT support technician

Softstar B.V. Servicedesk + technische dienst werkplek

Je leert hoe je telefonisch en face-to-face computervragen moet oppakken en afhandelen. Je krijgt de mogelijkheid om webinars te volgen over internet security, backup mogelijkheden etc. Je leert hoe SQL database werkt. Oftewel je krijgt bij ons een afwisselende stage waarbij groei centraal staat. Je werkdag wordt afgewisseld met telefoontjes en klanten in de winkel, van eenvoudige kwesties tot complex. Je gaat op bezoek bij particulieren en bedrijven om ook daar computervragen op te lossen. Je hebt een vast team om je heen van 4 personen, waar je met al je vragen terecht kan.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je beschikt over de vaardigheid passie voor ICT. Dan komt de rest vanzelf!

Wat biedt het bedrijf?

Iedere maand is het mogelijk om een webinar te volgen. Daarnaast werk je samen in een vast team van 4 personen, waar je altijd terecht kan met al je vragen.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers/hulpvragers/opdrachtgevers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Installeert en beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder