Gemeente Eijsden-Margraten Stagiair IT servicedesk
Maakt deel uit van de gemeentelijke servicedesk: - Ondersteunen bij het oplossen van heldesk vragen en verzoeken - Configureren van telefoontoestellen, laptrops ed - Afstemmen met leveranciers (IT-beheerpartijen) - Aanmaken, wijzigen en afvoeren van medewerkers accounts
Naar wie zijn wij op zoek?
- Dienstverlenende werkhouding - Vraag achter de vraag herkennen - Interesse in IT met een gezonde dosis leergierigheid
Wat biedt het bedrijf?
- Diversiteit in werkzaamheden - Een informele werksfeer - Voldoende mogelijkheden om zelfstandig werzaamheden te kunnen uitvoeren - Stagevergoeding conform CAO gemeenten
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring
lees verder