Junior accountmanager

De Gilde Groep B.V. (Junior) accountmanager

Het belangrijkste doel van een accountmanager is om de relatie met klanten te versterken en daardoor meer sales binnen te halen voor de werkgever. Een accountmanager denkt daarbij altijd vanuit een win-win-situatie: door de klant optimaal te adviseren over welke diensten die nodig heeft, zal de klant meer diensten bij de werkgever afnemen en daar uiteindelijk meer succes mee boeken. Hierdoor behaal je de doelen van zowel je klant als je werkgever.

Naar wie zijn wij op zoek?

leergierig gemotiveerd doelgericht doorzettingsvermogen

Wat biedt het bedrijf?

leerzame stagepaats me leuke collega's

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring

lees verder