Kenniscentrum Sociaal Domein (Junior) accountmanager
Als stagiair bij Kenniscentrum Sociaal Domein bieden wij je de mogelijkheid om kennis te maken met het Sociaal Domein (de Wet maatschappelijke ondersteuning, Jeugdhulp, Schuldhulpverlening en Participatie) en anderzijds de opleidings-en detacheringsbranche. Als stagiair beschik je over een grote dosis doorzettingsvermogen en barst je van de creativiteit en enthousiasme zodat je ook buiten de standaard paden om je doelen weet te bereiken. Wat ga je als Junior Accountmanager tijdens je stage leren? Je draagt zorg voor een deel van de contacten met nieuwe en bestaande relaties, zowel persoonlijk, tijdens events, via de telefoon of email. Je bent verantwoordelijk voor het informeren van onze klanten en een deel van de commerciële administratie. Hiermee ondersteun je de commerciële binnendienst en buitendienst. Door de gevarieerde werkzaamheden kan je je vele vaardigheden eigen maken. Je krijgt volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en eigen ideeën uit te werken.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Commercieel - Enthousiast - Sociaal
Wat biedt het bedrijf?
Kenniscentrum Sociaal Domein biedt je een stageplek bij een innovatieve en dynamische organisatie die continu in ontwikkeling is. Je komt te werken op ons kantoor te Meppel en in overleg is het ook mogelijk om af en toe thuis te werken. Je krijgt een uitdagende stageplek binnen een hecht en gezellig team en de functie biedt veel persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden. Ook bieden wij een stageplek in de regio Den Bosch.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat