Adviseur mobiliteitsbranche

Automobielbedrijf Kooijman Naarden B.V.

Bij Kooijman Autogroep hechten we veel waarde aan het verlenen van hoogwaardige service aan onze klanten. Als serviceadviseur ben jij het gezicht van onze vestigingen en de belangrijke schakel tussen onze klanten en de werkplaats. Wij zoeken een enthousiaste nieuwe medewerker die het vak van serviceadviseur wil leren binnen onze gezellige vestiging. We bieden je een eigen opleiding, 'Learning on the Job'. Dus niet vijf dagen per week in de schoolbanken, maar echt leren in de praktijk. Je werkzaamheden omvatten onder meer: - Het aanmaken van werkorders; - Het bewaken van de voortgang van de planning; - Het bespreken van facturen en uitleg geven aan klanten over de uitgevoerde werkzaamheden; - Het voorbereiden van afspraken.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je vindt klantcontact leuk, bent commercieel ingesteld en schakelt snel. Je hebt affiniteit met de autosector en bent gemotiveerd om hier alles over te leren. Je werkt nauwkeurig, hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Verder voldoe je aan het volgende: - Je bent fulltime beschikbaar, werkt vier dagen en leert één dag; - Je hebt een afgeronde MBO niveau 2-opleiding of hebt een instaptoets afgelegd; - Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.

Wat biedt het bedrijf?

Kooijman Autogroep is een toonaangevend en groeiend bedrijf met een familiaire sfeer die je overal in onze organisatie terugvindt, inclusief onze vestiging in Leiderdorp. Hier werken we dagelijks met 13 collega's aan het overtreffen van klantverwachtingen. Het is altijd levendig bij ons, wat zorgt voor een plezierige werkomgeving. We zijn een hecht team en hechten veel waarde aan een goede werksfeer. We investeren graag in onze medewerkers met deze opleiding, waarna je een gegarandeerde baan hebt als volwaardig serviceadviseur. Verder kun je rekenen op: - Een competitief salaris; - Reiskostenvergoeding; - Een BBL MBO niveau 3-opleiding tot serviceadviseur of niveau 4-opleiding tot manager; - Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden; - Een uitdagende baan binnen een snelgroeiende organisatie!

Wat ga je leren?

  • Acquireert, beheert relaties en handelt klachten af
  • B1-K1-W1 Werft klanten en beheert relaties
  • B1-K1-W2 Behandelt klachten
  • Verkoopt producten en/of diensten in de mobiliteitsbranche
  • B1-K2-W1 Achterhaalt behoefte van de klant
  • B1-K2-W2 Presenteert producten en/of diensten
  • B1-K2-W3 Begeleidt en adviseert klanten bij aankoop/gebruik van producten en/of diensten en handelt transacties af
  • B1-K2-W4 Voert administratieve handelingen uit
  • Plant en bewaakt werkzaamheden
  • B1-K3-W1 Maakt een planning en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K3-W2 Bewaakt de planning en voortgang van de werkzaamheden

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder