Buro Scanbrit Stage voor een enthousiaste reisspecialist voor reizen naar noordwest-Europa
Als stagiair(e) help je onze directe klanten en reisagenten bij het samenstellen van hun perfecte vakantie. Dit doe je zowel telefonisch, via de e-mail. je zorgt ervoor dat alle aanvragen goed in onze systemen worden verwerkt. De accommodaties, het vervoer en de excursies boek je in onze reserveringssystemen. Je verwerkt reserverings- en klantgegevens in ons backoffice-systeem. Daarnaast help je mee met het controleren en klaarzetten van de reisbescheiden voor de klant. Mocht je al ervaring hebben met dit soort systemen, is dat dus zeker een pre! En als je de groene bestemmingen van Noordwest-Europa nog niet helemaal kent, dan is dit dé kans om ze te leren kennen. Met jouw enthousiasme en nieuw verworven kennis bezorg je de klant een onvergetelijke vakantie!
Naar wie zijn wij op zoek?
Er zijn meerdere manieren waarop je een match kan zijn voor deze stageplaats, hier zijn een paar zaken die wij zoeken: - Een toeristische opleiding o.b.v niveau 3 - Je woont maximaal 35 km van Naarden - Je bent een teamplayer, maar kan zelfstandig werken - Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en hebt oog voor detail - Je bent handig en/of hebt ervaring met digitale systemen; eerdere ervaring met reserverings- en administratieve systemen is een pre - Je maakt je nieuwe digitale systemen gemakkelijk eigen en schakelt makkelijk tussen verschillende applicaties - Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling/schriftelijk) - Je bent stressbestendig, flexibel, resultaat- en klantgericht ingesteld - Je hebt een hands-on mentaliteit.
Wat biedt het bedrijf?
Buro Scanbrit is een ambitieuze internationale reisorganisatie die onderdeel uitmaakt van de Stena Line Travel Group. Samen met de merken Voigt Travel, Scandinavian Wintersports en Motoerit vormen wij Northbound Travel. Wij werken met ca. 100 mensen dagelijks aan het tot stand komen van de mooiste vakanties en rondreizen. Je komt te werken in een dynamisch bedrijf met een leuke informele werksfeer en een enthousiast team. Resultaat en plezier in je werk staan bij ons voorop. We proberen onze dienstverlening continue te verbeteren en ook jij speelt daarin een belangrijke rol; jij bent de oren en ogen van onze organisatie. Trainingen, presentaties en online cursussen verhogen jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod