E-commerce specialist

Roxenne Nails Stageplek bij Roxenne Nails– Groothandel & E-com

Stageplek: Groothandel & E-commerce bij Roxenne Nails Roxenne Nails is een beautybedrijf met een nagelstudio, groothandel en webshop. Als stagiair(e) draai je mee op de afdelingen groothandel en e-commerce. Je helpt bij het toevoegen van producten aan de webshop, voorraadbeheer, online marketing en orderverwerking. Ook ondersteun je bij klantcontact, inkoop en het analyseren van verkoopdata. Je werkdag is afwisselend en je krijgt veel ruimte om mee te denken en zelfstandig te werken. Je leert o.a. werken met webshopsystemen, commercieel denken en krijgt inzicht in de beautybranche. Interesse? Kijk op www.roxennenails.nl

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken een leergierige, gemotiveerde student met interesse in beauty, groothandel en e-commerce. Je werkt nauwkeurig, durft initiatief te nemen en vindt het leuk om in een dynamische omgeving te werken. Je bent communicatief sterk, kunt zelfstandig werken én goed samenwerken. Affiniteit met social media, online verkoop of klantgericht werken is een plus. Je bent niet bang om mee te denken, pakt taken zelfstandig op en wil jezelf graag ontwikkelen binnen een groeiend beautybedrijf.

Wat biedt het bedrijf?

Bij Roxenne Nails kom je terecht in een klein, gezellig team van drie vrolijke dames met passie voor beauty en ondernemen. We werken hard, lachen veel en staan altijd open voor nieuwe ideeën. Je krijgt persoonlijke begeleiding én de ruimte om jezelf te ontwikkelen in een warme, informele sfeer. Samen zorgen we ervoor dat jij het beste uit je stage haalt! ???

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder