Interpromo bedrijfskleding Account manager met lef
Je krijgt een gebied toegewezen en gaat zelf in dat gebied bedrijven bellen om afspraken mee te maken voor een bezoek. Zodra je een aantal afspraken hebt ga je met de bedrijfsauto op pad naar je afspraken en bespreekt wat zij willen. Je hebt wat samples mee en bekijkt samen met je klant of dit is wat ze zoeken. Je gespreksnotities zijn belangrijk, want daaruit filter je de behoeften van je klant. Meestal is een bezoekje genoeg om iemand emblemen te verkopen waaraan uiteindelijk ook kleding orders hangen. Wij zoeken wel aanpakkers en als je wat wilt leren, ben je bij ons op de juiste plek. We doen promotie, bestickering, belettering, logo's drukwerk en bedrijfskleding. We zijn een allround bedrijfskleding bedrijf, en verkopen ook autobelettering, drukwerk of schoenen, dus je kunt lekker je gang gaan!
Naar wie zijn wij op zoek?
Je moet natuurlijk niet bang zijn om met mensen te praten. Je bent een gezellige sociale medewerker die alert is op verkoopsignalen bij klanten. Je voelt wanneer je deals kunt sluiten en bent niet bang om klanten de gunst van de order te vragen.
Wat biedt het bedrijf?
Wij zijn een klein team van 10 mensen. Als account manager ben je niet veel op de zaak, omdat je klanten daar ook niet zijn. Je bent veel op pad en bent in connectie met je klanten. Onze bedrijfskantine is ruim opgezet, en als je wilt kun je koffie/thee/chocomel of soep gratis gebruiken. Iedere laatste vrijdag van de maand hebben we een afsluitende vrijmibo.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit