Roccohoeve B.V.
De student begeleidt deelnemers op de dagbesteding. Verzorgen van de dieren, activeren van deelnemers bij activiteiten, organiseren van activiteiten, begeleiden bij schoolwerk, rapporteren van de dag. De student begeleidt deelnemers tijdens logeerweekenden. Koken, boodschappen doen, activiteiten ondernemen, rapporteren van de dag, huishoudelijke taken, voorraad beheer. Veel in overleg mogelijk.
Naar wie zijn wij op zoek?
Enthousiasme, kunnen reflecteren, omgaan met kritiek, rustig blijven, overzicht houden, tien stappen vooruit denken, zorgzaam, verantwoordelijkheidsgevoel, flexibel, geen 9-5 mentaliteit (weekenden/vakanties), in overleg blijven, inlevingsvermogen, van buiten zijn houden, interesse hebben in anderen en dieren.
Wat ga je leren?
- Begeleiden van kinderen bij hun ontwikkeling
- B1-K1-W1 Zorgt voor een veilig pedagogisch klimaat
- B1-K1-W2 Inventariseert behoeften en wensen van het kind
- B1-K1-W3 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- B1-K1-W4 Creëert een verantwoorde en stimulerende speel-/leeromgeving
- B1-K1-W5 Werkt samen met andere betrokkenen in de omgeving van het kind
- B1-K1-W6 Volgt en stimuleert de ontwikkeling en leren van het kind
- B1-K1-W7 Evalueert haar eigen werkzaamheden
- Werken aan kwaliteit en deskundigheid
- B1-K2-W1 Werkt aan de eigen professionele ontwikkeling
- B1-K2-W2 Werkt aan het bewaken en bevorderen van kwaliteitszorg
- Uitvoeren van leeractiviteiten in overleg met de leraar
- P3-K1-W1 Levert een bijdrage aan het ontwikkelen van een plan voor de begeleiding
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van leeractiviteiten voor
- P3-K1-W3 Voert leeractiviteiten uit
- P3-K1-W4 Biedt (specifieke) ontwikkelingsgerichte leeractiviteiten aan
- P3-K1-W5 Biedt ondersteuning gericht op zelfredzaamheid
- P3-K1-W6 Voert praktische werkzaamheden uit
- Uitvoeren van taken rondom de lessen
- P3-K2-W1 Houdt toezicht en begeleidt buiten de lessen
- P3-K2-W2 Organiseert (mede) organisatiebrede activiteiten
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat