Expert IT systems and devices

3ICT B.V. Leergierige en enthousiaste staigair gezocht

De servicedesk medewerker /systeembeheerder beantwoord telefoon, maakt tickets aan en bewaakt deze. Ook wordt dagelijks de backup-controle uitgevoerd en gerapporteerd. Indien nodig en in het bezit van een rijbewijs, kunnen klanten worden bezocht, werkzaamheden in het datacentrum worden uitgevoerd en worden meegewerkt aan migratie-trajecten

Naar wie zijn wij op zoek?

Een leergierige, zelfstandige en ondernemende persoon

Wat biedt het bedrijf?

Een leuke organisatie, waar veel geleerd kan worden.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

lees verder