3ICT B.V. Leergierige en enthousiaste staigair gezocht
De servicedesk medewerker /systeembeheerder beantwoord telefoon, maakt tickets aan en bewaakt deze. Ook wordt dagelijks de backup-controle uitgevoerd en gerapporteerd. Indien nodig en in het bezit van een rijbewijs, kunnen klanten worden bezocht, werkzaamheden in het datacentrum worden uitgevoerd en worden meegewerkt aan migratie-trajecten
Naar wie zijn wij op zoek?
Een leergierige, zelfstandige en ondernemende persoon
Wat biedt het bedrijf?
Een leuke organisatie, waar veel geleerd kan worden.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
lees verder