Medewerker ICT support

Acrelec Servicedesk Engineer

Samen met je collega’s vorm je een behulpzaam team. Jullie doel is om telefonisch of met behulp van een remote netwerk verschillende klanten uit de brand te helpen! Je helpt de klant met ICT-gerichte vraagstukken en storingen. Je lost veel problemen zelf op. Wanneer dat niet lukt, staat er altijd hulp voor je klaar. Je installeert op afstand nieuwe software, je lost uiteenlopende ICT-vraagstukken op, ofwel jij zorgt ervoor dat alle apparatuur en systemen naar behoren functioneren. Je documenteert veelvoorkomende problemen en natuurlijk de bijbehorende oplossingen, je registreert jouw klantcontact en jouw werkzaamheden.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Goed communiceren, luisteren en doorvragen - Je ben behulpzaam - Je hebt basiskennis over PC, software, bekabeling en netwerken (of wil dit graag leren) - Je hebt ervaring met het installeren van Operating Systems (of wil dit graag leren) - Het is leuk als je eerder gewerkt hebt met TOPdesk of dit werderom graag wilt leren!

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden: een stagevergoeding; werken in een jong en dynamisch team; je kan bij ons heel veel leren; humor en gezelligheid; uitzicht op een vast contract bij ons!

Wat ga je leren?

  • Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
  • B1-K1-W2 Installeert en onderhoudt software
  • B1-K1-W3 Monteert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Handelt meldingen af
  • B1-K2-W1 Neemt meldingen aan en registreert meldingen
  • B1-K2-W2 Lost meldingen op en escaleert meldingen

lees verder