Medewerker ICT

Acrelec Servicedesk Engineer

Je gaat aan de slag in een jong en behulpzaam team, onze Servicedesk. Telefonisch en/of via een remote netwerk help je onze klanten met allerlei ICT-gerelateerde problemen en storingen. De werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit: - Remote oplossen ICT-gerelateerde problemen - Remote installeren van nieuwe software - Het documenteren van standaardproblemen - Het registreren van het klantcontact en de verrichte werkzaamheden

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij kan (of wil leren)... - Goed luisteren, prettig en duidelijk communiceren - Je helpt graag mensen - Je hebt basiskennis over PC, software, bekabeling en netwerken - Je hebt ervaring met het installeren van Operating Systems of wil dit leren - Je wil leren werken met TOPdesk

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een informele leer- en werkomgeving waar gezelligheid en humor erg belangrijk zijn. Waar je de tijd en mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Wanneer je het naar je zin hebt bij ons en je het werk goed doet, is er kans op een arbeidsovereenkomst.

Wat ga je leren?

  • Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
  • B1-K1-W2 Installeert, configureert en onderhoudt software
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover
  • B1-K2-W1 Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af
  • B1-K2-W2 Overlegt en stemt af met derden

lees verder