Acrelec Servicedesk Engineer
Je gaat aan de slag in een jong en behulpzaam team, onze Servicedesk. Telefonisch en/of via een remote netwerk help je onze klanten met allerlei ICT-gerelateerde problemen en storingen. De werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit: - Remote oplossen ICT-gerelateerde problemen - Remote installeren van nieuwe software - Het documenteren van standaardproblemen - Het registreren van het klantcontact en de verrichte werkzaamheden
Naar wie zijn wij op zoek?
Jij kan (of wil leren)... - Goed luisteren, prettig en duidelijk communiceren - Je helpt graag mensen - Je hebt basiskennis over PC, software, bekabeling en netwerken - Je hebt ervaring met het installeren van Operating Systems of wil dit leren - Je wil leren werken met TOPdesk
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een informele leer- en werkomgeving waar gezelligheid en humor erg belangrijk zijn. Waar je de tijd en mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Wanneer je het naar je zin hebt bij ons en je het werk goed doet, is er kans op een arbeidsovereenkomst.
Wat ga je leren?
- Is aanspreekpunt voor bezoekers
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Ontvangt bezoekers
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W2 Draagt bij aan een veilige situatie
- Voert dienstverlenende, servicegerichte werkzaamheden uit
- B1-K2-W1 Assisteert bij de uitvoering van activiteiten
- B1-K2-W2 Voert eenvoudige administratieve werkzaamheden uit
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Assisteert bij voorraadbeheer
- B1-K2-W4 Voert eenvoudige onderhouds- en herstelwerkzaamheden uit
- B1-K2-W5 In behandeling nemen en registreren van incidenten