Golden Tulip Ampt van Nijkerk Stage Front Office
De werkzaamheden Front Office omvatten: • Verrichten van receptiewerkzaamheden. • Het inchecken en uitchecken van onze gasten. • Het aannemen, verwerken en bevestigen van (groeps) reserveringen. • Werken met het reserveringssysteem (VipsX). • Het verrichten van actieve verkoop en upselling aan de receptie. • Onze gasten voorzien van informatie. • Verwerken van betalingen. • Verwerking van telefoonverkeer doormiddel van de telefooncentrale. • Administratieve werkzaamheden
Naar wie zijn wij op zoek?
Gastgericht, flexibel inzetbaar, enthousiast, stressbestendig en een goede kennis van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal.
Wat biedt het bedrijf?
Ons 4 * hotel biedt alles wat een gast zich maar kan wensen. Het hotel beschikt over 110 comfortabele hotelkamers en er is een ruim aanbod aan faciliteiten, zoals een culinair restaurant, een sfeervolle brasserie, diverse vergaderzalen en een wellness center. Daarnaast is het hotel voorzien van een 15 tal zalen voor het houden van vergaderingen en bijeenkomsten.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan
- Opleiden voor een mbo-certificaat