E-commerce specialist

Maas Computers Opzoek naar een ICT medewerker binnendienst

Stageplaats m/v Taakomschrijving: Als stagiaire van ICT Servicedesk Medewerker bij Maas Computers, ga je diverse opdrachten uitvoeren. Je wordt de aanspreekpunt voor operationeel gerelateerde ICT vraagstukken. Als ICT Servicedesk Medewerker zorg je ervoor dat alle gebruikersvragen correct en conform afspraak afgehandeld worden. Bij complexere vraagstukken kun je terugvallen op een van je andere collega's of externe partners. Werkzaamheden: • Het installeren van software en updates op Pc’s en laptops • Het oplossen en repareren van de laptops/computers. • Het behandelen van alle reparatie aanvragen. • Assemblage / Deelassemblage van de systemen. Gewenste profiel: • Flexibel en Leergierig • Beheersing Nederlandse en Engelse taal • Handig met IT producten • Assertief • Communicatief Gewenste profiel: • Stagevergoeding en een geweldige leer ervaring en cv booster Heb je ook zin om de wereld beter te maken? Stuur ons een korte, kracht

Naar wie zijn wij op zoek?

Je volgt een MBO opleiding in de richting van ICT of soortgelijk (minimaal niveau 3): Je bent minimaal 10 weken beschikbaar: Je bent flexibel en je kan wel tegen een beetje werkdruk: Je werkt graag samen met collega's in een dynamische omgeving: Je werkt nauwkeurig en zelfstandig en bent niet bang om initiatief te nemen.

Wat biedt het bedrijf?

Een uitdagende stageplek, waarin je veel verantwoordelijkheid en de nodige begeleiding krijgt: Mogelijkheden om je zowel op inhoudelijk als persoonlijk vlak te ontwikkelen: Een stagevergoeding: Een informele werksfeer met leuke collega’s.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder