Oostendorp Scholten Nijmegen B.V.
- Je bent de schakel tussen de klant en de werkplaats. - Het ontvangen van de klanten, inventariseren van de vragen of eventuele problemen aan de auto. - Je maakt de afspraken voor onderhoud en reparatie. Je plant vervolgens de werkzaamheden bij de werkplaats in. - Je maakt de werkorders en zorgt ervoor dat deze op tijd klaarliggen zodat monteurs een goede start van de dag kunnen maken. - Eventuele klachten los je snel en op nette wijze op. - Administratieve taken.
Wat ga je leren?
- Acquireert, beheert relaties en handelt klachten af
- B1-K1-W1 Werft klanten en beheert relaties
- B1-K1-W2 Behandelt klachten
- Verkoopt producten en/of diensten in de mobiliteitsbranche
- B1-K2-W1 Achterhaalt behoefte van de klant
- B1-K2-W2 Presenteert producten en/of diensten
- B1-K2-W3 Begeleidt en adviseert klanten bij aankoop/gebruik van producten en/of diensten en handelt transacties af
- B1-K2-W4 Voert administratieve handelingen uit
- Plant en bewaakt werkzaamheden
- B1-K3-W1 Maakt een planning en verdeelt de werkzaamheden
- B1-K3-W2 Bewaakt de planning en voortgang van de werkzaamheden
- Stuurt (after)salesadviseurs aan
- P2-K1-W1 Organiseert en begeleidt werkoverleggen
- P2-K1-W2 Informeert en instrueert medewerkers
- Levert een bijdrage aan het verbeteren van de bedrijfsvoering
- P2-K2-W1 Inventariseert en analyseert informatie over de bedrijfsvoering
- P2-K2-W2 Doet voorstellen om de bedrijfsvoering te verbeteren
lees verder