Commercieel medewerker

Reflex Bedrijfskleding Enthousiaste commercieel medewerker

Tijdens je stage bij Reflex Bedrijfskleding maak je kennis met onze 'Binnendienst'. Onze binnendienst is het aanspreekpunt voor klanten. Ze zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse orderverwerking, klantencontact en systeemverwerking. Voor deze Commerciële stage zijn wij op zoek naar een student die graag écht iets wil bijdragen aan het bedrijfsresultaat. Aan het eind van je stage heb je het volgende geleerd: - Onderhouden en uitbouwen van bestaande klantrelaties - Telefonische klantencontact - Offertes opstellen - Order intake - Het correct bijhouden van werkstromen in het relatiedossier - Signaleren van kansen om de omzet te vergroten - Klachtenafhandeling Uiteraard verwachten wij niet dat je dit alleen gaat doen, maar samen met de binnendienst.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken een gemotiveerde en leergierige student met een passie voor sales en klantcontact. Je bent proactief, communicatief sterk en hebt een commerciële instelling. Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail. Je kunt samenwerken, maar ook zelfstandig taken oppakken. Tijdens deze stage krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen in een dynamische omgeving. Wij bieden goede begeleiding, zodat je jouw vaardigheden verder kunt verbeteren en praktijkervaring opdoet in de commerciële sector. Wil jij groeien en jezelf bewijzen in een stage? Solliciteer nu en versterk ons team!

Wat biedt het bedrijf?

Reflex bedrijfskleding is een klein bedrijf, wat zich richt op bedrijfskleding. Bij ons is plezier in je werk, geen loze kreet. Wij zijn er dagelijks mee bezig om een goede werksfeer te creëren. Er is dan ook een grote kans dat je iemand hoort lachen, of dat de muziek een keertje wat harder staat omdat dat ene fijne nummer gedraaid wordt als je bij ons binnenkomt. - Je krijgt ruimte om te leren, verrassen en ondernemen - Goede werksfeer en informele en kleine organisatie - Gezamenlijk lunchen - Stagevergoeding - Vrijdagmiddagborrel

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert een commercieel traject uit
  • P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
  • P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
  • P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
  • P1-K1-W7 Voert aftersales uit

lees verder