Grand Hotel Huis Ter Duin B.V. Stage Front Office Huis ter Duin
Als stagiair(e) Front Office van Grand Hotel Huis ter Duin ben jij mede verantwoordelijk voor de first impression van onze gasten. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze gasten en dus ons visitekaartje. Het verwelkomen en te woord staan van onze gasten behoren tot jouw dagelijkse werkzaamheden, evenals het in- en uitchecken van onze gasten. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het telefoonverkeer en de kassa. Jij voorziet onze gasten van de juiste informatie en weet een goede en professionele indruk achter te laten. Flexibiliteit, motivatie en collegialiteit zijn belangrijke elementen in het uitvoeren van de functie. Jij toont veel interesse in de organisatie en haar diensten en voert met passie en enthousiasme de verschillende werkzaamheden uit. TO DO during a work week: -Het in- en uitchecken van gasten; -Informatie verstrekken over het hotel en de omgeving; -Het bedienen van de telefooncentrale; -Het aannemen van reserveringen en enige administratieve taken.
Naar wie zijn wij op zoek?
Werken in de horeca is een uitdaging waar passie en motivatie vereist is, net als doorzettingsvermogen en discipline. Het is werken met de feestdagen en in de weekenden tijdens grote evenementen. Maar hier tegenover staan ook een heleboel positieve aspecten van het vak, namelijk: het werken in een groot en gepassioneerd team en in een vijfsterren deluxe hotel en een mooie werkgever op jouw C.V.! De volgende eigenschappen worden in deze functie van jou verwacht: -HBO horeca/toerisme bij voorkeur, minimaal MBO niveau 4 opleiding; -Goede beheersing van het Nederlands (ABN) en het Engels (schriftelijk en mondeling) en Duits mondeling (pre); -Kennis van Microsoft Office; -Servicegericht, representatief en nauwkeurig; -Je bent bereid om avond- en weekenddiensten te werken en je hebt geen 09:00 tot 17:00-mentaliteit; -In het bezit van een rijbewijs (pre); -Communicatief makkelijk in de omgang met gasten en collega’s; -Beschikbaar voor minimaal 20 weken; -Minimaal 18 jaar.
Wat biedt het bedrijf?
Nu jij op de hoogte bent van wat wij van jou verwachten, zullen wij hieronder noemen wat jij van ons kunt verwachten. Wij bieden jou: -Een unieke stage ervaring aan het strand in een boeiende werkomgeving!; -Een leerzame uitdaging binnen een groot en enthousiast team; -Een mooie werkgever op jouw cv; -Een mooie stagevergoeding a €600,- bruto; -Korting op kamerovernachtingen en in de restaurants van Huis ter Duin; -10% korting op artikelen vanuit onze giftshop; -Een Preferred Carrière Netwerk, mogelijke doorgroei in de Preferred Hotel Group; -Kom je van verder weg? We bieden verblijfsmogelijkheden aan in ons Medewerkers Hotel “ De Golf”. Hier vragen we een vergoeding voor. Het is 15 minuten lopen van Huis ter Duin en 3 minuten van het strand.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve processen uit
- B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
- B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- Organiseert en voert activiteiten uit
- B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
- B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
- Werkt in de gastvrijheidsbranche
- B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
- B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
- B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
- B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
- B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
- B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
- B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
- B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit