NH Conference Centre Leeuwenhorst Hotel Stage Housekeeping & Quality Management
Als Housekeeping Quality Management stagiair(e) ben je werkzaam in een allround functie waar de nadruk ligt op de kwaliteit van de kamers en algemene ruimtes in het hotel. Je geeft leiding aan een team en bent aanspreekpunt voor zowel gasten als voor collega's van andere afdelingen. Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de voorraadbeheer van de Housekeeping afdeling en waarborg je de kwaliteitseisen en de standaarden van de NH Hotel Group. Je hebt een voorbeeldfunctie en draagt pro-actief verbeteringen aan.
Naar wie zijn wij op zoek?
Nieuwsgierig en resultaatgericht, je hebt een verantwoordelijkheidsgevoel en oog voor detail, teamplayer, staat graag in contact met gasten.
Wat biedt het bedrijf?
NH Conference Centre Leeuwenhorst is met 513 kamers en 123 vergaderzalen één van de grootste conferentiehotels van Nederland. Het hotel ontvangt regelmatig congressen zelfs tot 1.600 gasten. Maar ook de leisure gasten zijn van harte welkom. Elke dag zetten wij alles op alles om onze gasten met een grote glimlach te zien vertrekken en dit doen wij samen als één groot team. Werken bij ons is de ideale combinatie tussen zakelijk en leisure, individuele gasten en groepen, alleen werken of in teamverband en dat geeft dagelijks veel afwisseling is. Daarnaast zijn er veel leuke benefits. Zo kan je gratis gebruik maken van onze fitness in ons Aqua Fitness Centre, bieden we overnachtingen in hotels van de Minor Hotel Group tegen medewerkerstarief, organiseren we diverse sociale activiteiten, en nog veel meer! Het hotel is onderdeel van de Minor Hotel Group; een keten die zich kenmerkt als ‘youngminded’ en waarbij er talloze doorgroeimogelijkheden zijn.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën