Phone House Word jij onze superheld van de buurt?
in overleg
Naar wie zijn wij op zoek?
- Er stroomt Phone House-bloed door je aderen. Je bent klantvriendelijk, legt makkelijk contact en streeft naar de allerbeste service. - Je ziet er verzorgd uit en spreekt goed Nederlands. - Je bent zo flexibel als een telefoonsnoer en neemt je verantwoordelijkheid. - Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau. - Niemand hoeft jou iets te vertellen over telefoons, netwerken, tablets en digitale tv. Je weet er alles over! - Verkopen kun je als de beste. Je hebt ook al wat ervaring opgedaan in de verkoop van telefoons of consumentenelektronica.
Wat biedt het bedrijf?
doorgroeien, elk dag jezelf blijven ontwikkelen en met de kans op vast contract.
Wat ga je leren?
- Werkt mee aan hospitality, advies en verkoop
- B1-K1-W1 Ontvangt klanten en verleent service
- B1-K1-W2 Voert (advies)gesprekken
- B1-K1-W3 Handelt de verkoop af
- B1-K1-W4 Ondersteunt het retailteam tijdens de werkzaamheden
- Begeleidt retailondersteunende processen
- B1-K2-W1 Begeleidt de goederenstroom
- B1-K2-W2 Begeleidt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
- B1-K2-W3 Informeert retailteam over trends, bedrijfsvoering en visie
- B1-K2-W4 Initieert en/of begeleidt verbeterprocessen binnen de eigen afdeling of vestiging
- B1-K2-W5 Profileert de organisatie in de lokale markt
- Voert taken omtrent personeelsmanagement uit
- B1-K3-W1 Maakt werkplanningen
- B1-K3-W2 Voert activiteiten uit ten behoeve van in- en uitstroom van medewerkers
- B1-K3-W3 Voert activiteiten uit ten behoeve van beoordelen en ontwikkelen van medewerkers
- B1-K3-W4 Voert activiteiten uit ten behoeve van het verzuimbeleid
- Geeft tactisch leiding aan de eigen afdeling of vestiging
- B1-K4-W1 Stelt doelstellingen op voor de eigen afdeling of vestiging
- B1-K4-W2 Interpreteert beschikbare operationele gegevens voor strategische verbeteringen
- B1-K4-W3 Onderzoekt nieuwe kansen
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat