De Rolf groep B.V. Stagiair Service & Sales gezocht
Binnen de afdeling Klantenservice van de Rolf groep beantwoorden we duizenden calls en mails van scholen die klant bij ons zijn. Welke vraag de klant ook aan ons stelt, als Stagiair Service & Sales ben jij er voor hen! Belangrijk werk dus, wat er echt toe doet! In de periode mei tot en met augustus bestellen onze schoolklanten alle schoolmaterialen voor het nieuwe schooljaar. Je zult administratieve werkzaamheden gaan uitvoeren ten behoeve van deze jaarbestellingen en telefonisch en via de mail/chat klantvragen beantwoorden (waaronder het verstrekken van informatie over producten, prijzen en levertijden). Hiernaast ondersteun je de accountmanager en werk je samen in het accountteam. Als stagiair word je opgenomen in het team van professionals op het gebied van service en sales en doe je op alle vlakken mee. Je draait mee in lopende activiteiten waarin je een waardevolle bijdrage levert aan onze organisatie. De stage is een goede manier om ervaring op te doen in het vak dat je studeert.
Naar wie zijn wij op zoek?
• Je bent 3e of 4e jaars student MBO in de studierichting Commercieel Medewerker; • Je bent beschikbaar voor een stageperiode van minimaal 3 maanden; • Je bent precies, houdt goed het overzicht en werkt gestructureerd; • Je bent nieuwsgierig, proactief en praktisch ingesteld; • Je maakt je snel geautomatiseerde systemen eigen en je bent administratief sterk; • Je bent servicegericht, flexibel en enthousiast; • Je bent sterk in zowel schriftelijke als mondelinge communicatie; • Je bent zelfstandig en durft hulp te vragen als je die nodig hebt. Kom toekomstdromen verwezenlijken bij de Rolf groep. Van anderen en van jezelf. Want dagelijks worden honderdduizenden kinderen én leerkrachten geïnspireerd door onze onderwijstoepassingen en diensten. Hierdoor blijft het “hart voor leren” kloppen.
Wat biedt het bedrijf?
Dit krijg je van ons: • Een stagevergoeding van €350 euro bruto per maand; • Een laptop voor de uitvoering van je werkzaamheden; • Veel vrijheid, zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en alle ruimte voor eigen initiatief; • De ideale springplank naar een mooie carrière in een commerciële werkomgeving.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
-
Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
-
Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
-
Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
-
Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
-
Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit