WELTER Koffie, thee en chocolade Leren en werken met kwaliteit
De KoffieMeulen is een winkel/speciaalzaak in koffie, thee en chocolade. Naast de verkoop van artikelen hebben wij ook een schenkerij. Daar kunnen onze klanten de producten die wij verkopen proeven. Geen enkele dag is bij ons hetzelfde maar wij beginnen de dag wel altijd met het aanvullen van alle producten die wij verkopen. Daarbij moeten we continu letten op de houdbaarheidsdatum en hanteren wij het principe "first in, first out". Sommige producten worden in grootverpakking aangeleverd en moeten verwerkt en verpakt worden in kleinere porties. Zodra er klanten binnenkomen, helpen en adviseren wij hen bij de aankoop van producten. Ook schenken wij allerlei soorten koffie en thee in onze schenkerij eventueel met iets lekkers erbij. Bijna iedere dag komt er wel een levering binnen die aangenomen, uitgepakt en verwerkt moet worden. Kortom heel veel verschillende dingen te doen en te leren.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn ervan overtuigd dat we je alles kunnen leren, maar dat moet je wel willen. Verder kan je niets verkeerd doen, want alles is te herstellen en op te lossen. Echter wij verwachten wel dat je inzet toont, doorzettingsvermogen hebt, vriendelijk bent richting onze klanten en staat voor kwaliteit.
Wat biedt het bedrijf?
Wij zijn een relatief kleine winkel met maar 3 werknemers, waaronder de eigenaar. Dat betekent dat wij een heel hecht team zijn en elkaar kunnen en durven aan te spreken op dingen die anders kunnen of handiger zijn. Uiteraard is er een kans op een vaste aanstelling.
Wat ga je leren?
- Verleent hospitality en verkoopt
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant en begeleidt de klantreis in de verkoopomgeving
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant
- B1-K1-W3 Handelt de verkoop af en/of rondt de klantreis in de verkoopomgeving af
- Voert ondersteunende retailprocessen uit
- B1-K2-W1 Functioneert als professional in de retailorganisatie
- B1-K2-W2 Verzorgt de goederenstroom
- B1-K2-W3 Verzorgt de artikelpresentatie en/of visual merchandising