E-commerce specialist

Furnituremarc B.V. VAN TAFEL - Collectie en maatwerk meubelfabriek in Oirschot (productie van ruwe plank tot levering aan particulier)

De wereld om ons heen veranderd, als we dat ergens merken is het wel in onze branche! Trends, materialen en vorm, niets gaat aan ons voorbij. Van Tafel is een sterke combinatie van de online en offline wereld. We leveren direct vanuit eigen fabriek aan de consument. Hierdoor zijn de lijntjes kort en reageren we super snel op veranderingen in de markt. Communicatie online is waar het bij ons om draait. Een klein team met elk haar eigen expertise zorgt voor een goede balans in ons verhaal naar de consument. Ben jij een gedreven en leergierige student en ben jij benieuwd wat dit allemaal in de praktijk inhoud, kom dan eens langs in Oirschot.

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij bent op de hoogte van de laatste online trends en durft dit ook en de praktijk uit te proberen? Dit samen met een team dat leergierig is en elke dag een stap vooruit wil zetten? Dan moet je niet verder zoeken, want bij ons krijg je die vrijheid! Assertief, oog voor veranderingen en nieuwsgierig en ondernemend, dan passen we bij elkaar!

Wat biedt het bedrijf?

Van Tafel is een jong bedrijf, waar we met een klein team (15) elke dag producten ontwerpen, verkopen en zelf maken. Dit in een off en online omgeving. De dag van morgen is altijd een andere dan die van gister, we willen vooruit. Wil jij zien hoe dit in de praktijk gaat, kom dan eens naar Oirschot!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder