LENO Group B.V. Leuke stageplek bij meerdere internationale webshops. Leer alle facetten binnen E-commerce. Gezelligheid voorop!
Je kunt hierbij aan de volgende taken denken: 1. Nieuwe shops realiseren. Bij ons word er regelmatig een nieuwe website/webshop opgezet, een mooie kans om aan dit proces van A tot Z mee te werken. 2. Marketing. Wanneer je interesse bij marketing liggen, kun bij ons werken aan de Google Ads en Meta Ads campagnes. Door onze jarenlange ervaring, beheren wij deze grotendeels zelf! 3. Inkoop. Wij hebben samenwerkingen met fabrieken in voornamelijk Azië, samen met onze contactpersonen daar worden er nieuwe producten ontwikkeld. 4. B2B. Wij verkopen niet alleen aan particulieren, maar ook aan zakelijke afnemers. De klanten plaatsen vaak grotere bestellingen, en verdienen dus wat extra aandacht. Wanneer sales je ding is, zou je dit soort klanten ook proactief kunnen benaderen! 5. Klantenservice. Vrijwel elke onderneming heeft natuurlijk te maken met klantenservice, bij ons is deze voornamelijk per telefoon en mail.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat we zoeken: 1. Je kunt tot op zekere hoogte zelfstandig werken, en natuurlijk een beetje logisch nadenken. 2. Creatieve mindset, wanneer het je leuk lijkt om onze socials bij te houden en mee te werken aan onze social media campagnes. 3. Je bent enthousiast om in een jong en snelgroeiend bedrijf te willen werken. 4. Je kunt goed met computers overweg. 5. Goede communicatieve vaardigheden, beheerst minimaal de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Wat biedt het bedrijf?
Wanneer je er over nadenkt om later zelf een eigen onderneming te starten, zit je bij ons ook aan het goede adres. Wij werken met een klein team, en je zal dus betrokken gaan worden bij elk aspect van de bedrijfsvoering en bedrijfsactiviteiten. Een gouden kans! Kortom; kun jij je bij ons verder ontwikkelen, in de gebieden waar je interesses liggen. Lijkt dit je iets, neem dan vrijblijvend contact met ons op en we zien elkaar snel!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen