Junior accountmanager

House4Green Stage: Junior Accountmanager – Groei mee met een duurzaam bedrijf!

Je draagt bij aan een klimaatadaptievere wereld. Dagelijks zien we uitdagingen zoals watertekorten, overstromingen en waterkwaliteitsproblemen. Raintanks biedt innovatieve oplossingen om deze problemen aan te pakken, en jij kunt hier een rol in spelen! Je krijgt een plek op ons kantoor in Oisterwijk, waar je gemakkelijk vragen kunt stellen en we korte lijnen hebben. Werk je liever zelfstandig? Dan kun je gebruikmaken van een rustige werkplek. Als Junior Accountmanager help je mee met de commerciële kant van Raintanks. Je gaat aan de slag met klantcontact, offertes, verkoopondersteuning en relatiebeheer. Daarnaast is er ruimte om mee te draaien met dagelijkse werkzaamheden, zoals: - Ondersteunen bij klantbezoeken en -gesprekken - Contact onderhouden met installateurs en wederverkopers - Meewerken aan offertes en bestellingen - Deelnemen aan beurzen en events - Analyseren van verkoopkansen en markttrends

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar een gemotiveerde stagiair(e) die affiniteit heeft met sales en accountmanagement. Raintanks is nog klein, maar groeit snel en richt zich steeds meer op zakelijke klanten (installateurs, hoveniers en groothandels). Je bent commercieel ingesteld, communicatief sterk en leergierig. We bieden je veel vrijheid om te ontdekken wat bij jou past, dus eigen initiatief wordt gewaardeerd! Mogelijke taken: - Meewerken aan salesstrategieën - Onderhouden van klantrelaties (telefonisch/e-mail) - Analyseren van verkoopdata en kansen - Ondersteunen bij marketing- en leadgeneratie-activiteiten - Onderzoek doen naar nieuwe markten of partners

Wat biedt het bedrijf?

- Een afwisselende stage in een dynamisch, groeiend bedrijf - Ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling - Goede begeleiding en praktijkervaring in B2B-sales - Stagevergoeding: €200 per maand (bij goed functioneren) - Een prettige werkomgeving in Oisterwijk

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder