Business Administration & Control Specialist

Administratiekantoor Kanjo

Voor een kleine en groeiende administratiekantoor in Ommen zoeken wij een enthousiaste collega om ons team te versterken. Taken en verantwoordelijkheden: - Verwerken van financiƫle administraties - Opstellen van jaarrekeningen en tussentijdse rapportages - Voorbereiden en indienen van belastingaangiften - Beantwoorden van vragen van klanten over financiƫle vraagstukken Interesse? Stuur je CV en motivatiebrief naar info@administratiekantoorkanjo.nl

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht activiteiten voor financieel beheer
  • P4-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P4-K1-W2 Doet verbetervoorstellen m.b.t. geld-, goederen- en informatie beweging
  • P4-K1-W3 Handelt financieel-administratieve taken af
  • P4-K1-W4 Verricht werkzaamheden t.b.v. de periodeafsluiting en belastingaangifte

lees verder