Allround hospitality medewerker

Hotel De Bilderberg Samen werken an de hospitality van morgen? Welkom bij Bilderberg!

Bilderberg is een hotelgroep met unieke locaties in Nederland en Duitsland. Onze vier- en vijfsterrenhotels bevinden zich op bijzondere plekken: van kastelen en landgoederen omringd door natuur tot stadshotels midden in een bruisende stad. Voor deze vacature kom je te werken bij Bilderberg Hotel de Bilderberg. Een organisatie waar successen worden gevierd, waar ruimte is voor flexibiliteit, eigen initiatief en waar oprechte aandacht wordt geschonken aan elkaar. Kom jij ons versterken en werken aan je talenten?

Naar wie zijn wij op zoek?

Je vindt het leuk om onze gasten in de watten te leggen en contact mee te hebben. • Met je uitmuntende service en oog voor detail zorg jij voor een onvergetelijk verblijf ongeacht waar de gast zich in het hotel begeeft. • Je houdt van lekker eten en drinken. We leren je er graag meer over, bijvoorbeeld over de herkomst van producten en verschillende soorten bieren/wijnen. Op den duur deel je je kennis met onze gasten. Heel leuk om te doen! • Je beheerst de Nederlandse en/of Engelse taal.

Wat biedt het bedrijf?

• Een stagevergoeding. • Is dit jouw eerste stage in een hotel? We leren je graag de kneepjes van het vak! Deze stage is de perfecte start voor een glansrijke carrière in de hotellerie. • Een rooster wat voor ons beiden werkt. Daar komen we vast samen uit. Je ontvangt maandelijks in ieder geval een vast bedrag op je rekening. • Flinke korting voor jou op overnachtingen (voor twee personen betaal je slechts € 65,00 per nacht, inclusief ontbijt!) & 20% korting op eten en drinken bij alle hotels van Bilderberg. Én een korting die je kunt delen met vrienden, familie en meer. • Heb je een avonddienst? Dan mag je aanschuiven bij ons aan tafel. Na je dienst proosten we samen op een geslaagde dag. Gezellig! • Maak je gebruik van het OV om ons te bereiken? Weet dat je, mocht het nodig zijn, altijd mag blijven slapen. In een hotel is immers altijd een plekje vrij.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve processen uit
  • B1-K2-W1 Houdt de voorraad bij
  • B1-K2-W2 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • Organiseert en voert activiteiten uit
  • B1-K3-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • B1-K3-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • B1-K3-W3 Begeleidt activiteiten
  • B1-K3-W4 Rondt de activiteit af
  • Werkt in de gastvrijheidsbranche
  • B1-K4-W1 Voert voorbereidende werkzaamheden uit
  • B1-K4-W2 Neemt reserveringen aan en adviseert de gasten
  • B1-K4-W3 Adviseert gasten en registreert de bestelling
  • B1-K4-W4 Maakt dranken serveergereed
  • B1-K4-W5 Serveert de bestelling en ruimt af
  • B1-K4-W6 Creëert en onderhoudt de sfeer
  • B1-K4-W7 Bewaakt het sociaal-hygiënisch beleid
  • B1-K4-W8 Voert afrondende werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder