Dawn Foods Benelux
Op de afdeling Customer Service richten wij ons op het verlenen van optimale service aan onze klanten. We onderhouden de contacten met klanten binnen de eigen klantengroep, het sales team en met andere afdelingen in Europa. We werken samen in een team, vanuit ons kantoor in Oosterhout, voor de Benelux organisatie. Werkzaamheden oa: Afhandelen van orders, bestellingen, klachten, retouren in SAP. Daarnaast diverse aanvragen behandelen zoals monster aanvragen en specificaties.
Naar wie zijn wij op zoek?
Goede kennis van de Nederlandse taal. Leergierig, luisteren, nauwkeurig, daadkrachtig, communicatief vaardig.
Wat biedt het bedrijf?
Dawn Foods biedt naast goede stagvergoeding een plezierige werkomgeving in een nieuw kantoor helemaal up to date aan de normen van 2020.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit