Office & Management Support Specialist

Otentic Logistics BV Ondersteuner gezocht!

We zoeken bij Otentic Logistics ondersteuning! Zowel op managementniveau als op afdelingsniveau hebben we behoefte aan een frisse blik van iemand die overzicht kan houden en het leuk vind om administratieve taken op te pakken en verbeteren. Ben jij de persoon die ons daar bij kan helpen? Samen met de collega's van onze afdelingen Finance, VAT, Customs en Logistics zorg je er voor dat onze dienstverlening zo optimaal mogelijk wordt uitgevoerd. Je ondersteunt bij financiële en VAT administratie en helpt het management bij communicatie met internationale klanten en bij interne projecten. We gaan je leren op te treden als aanspreekpunt voor onze internationale klanten. Je helpt bij het verwerken van financiële- en bedrijfsgegevens en gaat dit zelfstandig oppakken Je gaat managementinformatie opstellen Je gaat interne bijeenkomsten organiseren

Naar wie zijn wij op zoek?

Je kan mondeling en schriftelijk goed en duidelijk communiceren Je vind administratie leuk en werkt punctueel Je kan goed overweg met MS Office Je hebt een dienstverlenende en positieve instelling Je bent een echte teamspeler Je bent in staat het overzicht te bewaren

Wat biedt het bedrijf?

We hebben een platte organisatie met korte lijntjes. Bij ons staan de deuren altijd open en er heerst echt de sfeer van een familiebedrijf. Daarnaast zijn we sinds kort onderdeel van een grotere organisatie wat zorgt voor meer mogelijkheden binnen de groep. Wij bieden jou binnen onze open cultuur de mogelijkheid om, onder begeleiding van onze collega's, met de mogelijke vrijheid je doelen te bereiken en te kijken waar jouw kwaliteiten je kunnen brengen.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

lees verder