Dacon ICT Diensten Wil je ICT leren van één bedrijf, of van meer dan 500? Kom leren bij DACON!
Het Customer Support Center is de vraagbaak voor alle ICT problemen van DACON en haar klanten. Als Customer Support Center ben je het eerste aanspreekpunt voor alle verzoeken en vragen vanuit de klanten. TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN • Het juist aannemen, registreren, toewijzen en afhandelen vare tickets van onze klanten; • Het ondersteunen van collega's en klanten bij hun dienstverlening; • Je bewaakt de voortgang en doorlooptijd van tickets; • Je gaat naar klanten toe om producten op te halen of te brengen. En soms verricht je ter plaatse ook een aantal lichte service werkzaamheden. Samen met je collega's help je duizenden eindgebruikers met al hun problemen, je leert dus om samen te werken en alles uiteindelijk op te lossen, omdat we samen alles aankunnen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Representatief, communicatief, we werken met mensen! Blije mensen is onze business, en toevallig doen we dat met ICT. Dus bijvoorbeeld boze klanten rustig krijgen, je moet goed kunnen analyseren waar het probleem van de klant zich precies bevind, zodat je heel gerichte vragen kunt stellen aan collega's hoe je probleem verder op te lossen, dat maakt het echt een team en werkt efficiënt! En natuurlijk secuur werken en affiniteit met ICT.
Wat biedt het bedrijf?
Je hebt bij ons kans op een vaste aanstelling, kunt doorgroeien in de functie, kunt ook richting engineer of zelfs architect, ICT sales, het maakt niet uit. Daarnaast lunchen we samen en heb je een hecht team met jonge mensen van verschillende leeftijden van 19 tot begin 30, en is het gezellig.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten