Center Parcs Port Zélande Stagiaire Front Office gezocht bij Center Parcs Port Zelande
Stagiaire Receptie (Front Office) gezocht bij Center Parcs Port Zelande! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gastgerichte stagiaire Receptie die ons team komt versterken. De startdatum van je stage en het aantal stage uren is in overleg te bepalen. Er is op Port Zelande veel mogelijk! Daarnaast kun je ook op het park verblijven tijdens je stage. Koffers in de auto, de laatste check of je alles hebt, navigatie aan en rijden; op naar Center Parcs! Gezellig kletsen in de auto en dan opeens zegt de navigatie; nog 10 minuten tot de bestemming is bereikt. Een mooi moment, want daar gaan in koor: “we zijn er bijna, we zijn er bijna!” Een bekend ritueel voor veel vakantiegangers in ons mooie land. Bij aankomst van de gast op het park speel jij als stagiaire Receptie een belangrijke rol, want jij bent het gezicht van Center Parcs!
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zoeken een enthousiaste en gastgerichte stagiaire Receptie. - Je volgt de MBO opleiding Toerisme / Front Office of Leisure Hospitality, minimaal op niveau 3 of 4. - Je spreekt de Nederlands, Engelse en Duitse taal. - Je bent gast- en service gericht en kan zelfstandig werken.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een breed georiënteerde stageplek op Port Zélande waar je veel kunt leren. De startdatum en het aantal stage uren per week is in overleg te bepalen. Op Port Zelande is veel mogelijk, dus laat in je sollicitatiebrief weten wat jouw mogelijkheden zijn! Tijdens je stageperiode is er een mogelijkheid om intern op ons park te verblijven en ontvang je een stagevergoeding van 368 euro (op fulltime basis)! Daarnaast garanderen wij je: - Veel plezier, enthousiaste collega’s en leuke gasten - Een leerzame stage onder begeleiding van een enthousiaste stagebegeleider. - Een personeelsvoordeelpas waarmee je gratis gebruik mag maken van de faciliteiten op het park, zoals gratis zwemmen in de Aqua Mundo. - Verblijf op het park tijdens je stage is mogelijk in onze woonunit!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën