Leidinggevende travel & hospitality

Camping Hoeve aan den Weg

Je opent om 9.00 zelfstandig de receptie. In de ochtend verkoop je onder andere broodjes en kranten. Veel gasten komen even een praatje maken. Je helpt nieuwe en terugkomende gasten aan een mooie kampeerplaats en vertelt ze over de camping, omgeving en beantwoord vragen. Je bent daarbij onder andere verantwoordelijk voor het inchecken van gasten. Tussendoor beantwoord je mails en telefoontjes, waarbij bijvoorbeeld verwerken van reserveringen en verstrekken van informatie je taken zullen zijn. Het uitchecken is ook belangrijk. Tot het laatste moment is de gast op vakantie. Jij bent zo’n beetje het laatste wat de gast op de camping ziet. Een vriendelijk gezicht bij het uitchecken vinden wij daarom net zo belangrijk als bij het inchecken. Tegen 16.00 is de meeste drukte vaak voorbij en kun je beginnen met het afsluiten van de receptie. Ook hier ligt de verantwoordelijk bij jouw. Correct afsluiten is belangrijk zodat we de volgende dag weer goed kunnen beginnen.

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij bent: Gastvrij, niet bang om verantwoordelijkheid te nemen, iemand die met eigen ideeën komt, in staat om snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden/computer programma's, een gezellige collega.

Wat biedt het bedrijf?

Wat kun jij van ons verwachten? Een stageplaats op een hele leuke camping! Je komt terecht in een klein, maar heel gezellig team. Stage lopen bij ons betekent veel leren, veel verantwoordelijkheid en de mogelijkheid om eigen ideeën in te brengen en uit te werken. Het mogelijk ook om op verschillende afdelingen stage te lopen en is er tijd voor opdrachten vanuit school. Je krijgt van ons stagevergoeding. En als je het leuk vind kun je, buiten je stage om, wellicht bij ons komen werken. Woon je niet in de buurt? Dan hebben wij tijdens de stageplaats onderdak voor je. Woon je in wel in de buurt? Dan kunnen we je van huis halen en aan het einde van de dag thuis brengen.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder