Aluparts B.V. E-commerce specialist in de dop gezocht
Wil jij je verdiepen in de dynamische wereld van e-commerce? Kom stagelopen bij ons en ontdek hoe het écht werkt achter de schermen! Van het beheren van de orderflow, social media en nieuwsbrieven tot productontwikkeling en het optimaliseren van de klantreis – jij krijgt de kans om te leren wat jou het meest interesseert. Bij ons krijg je de ruimte om je eigen ideeën in te brengen en waardevolle ervaring op te doen. Klaar voor een stage vol afwisseling en groei? Geef je toekomst een vliegende start bij Aluparts!
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die leergierig is. We snappen dat je waarschijnlijk niks van zonwering weet als je hier komt en dat aluminium niet jouw grote passie is. Daarom zal alles nieuw zijn wanneer je hier komt: zo zijn we allemaal begonnen! Je bent iemand die van aanpakken weet en op rustige momenten op zoek gaat naar nieuwe werkzaamheden. Je bent handig met computers en steekt ook graag de armen uit de mouwen.
Wat biedt het bedrijf?
We zijn een gezellig bedrijf waar iedereen een kernfunctie heeft en dit uitbreid met werkzaamheden die hij of zij interessant vindt. Overwerken gebeurt eigenlijk nooit, als je vrij bent, ben je ook echt vrij. We helpen je verder in jouw carrière door je relevante werkervaring op te laten doen. Stagevergoeding is in overleg mogelijk. En niet onbelangrijk: elke vrijdag krijg je lunch van de snackbar op kosten van de baas.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen