Rederij Doeksen/Frontoffice
- Naam Rederij Doeksen/Frontoffice
- Leerbedrijf ID 100167321
- KvK naam B.V. Rederij G. Doeksen en Zonen
- KvK nummer 01002252
- KvK vestigingsnummer 000019351259
- Bedrijfsindeling Zee- en kustvaart (passagiersvaart en veerdienst)
- Telefoon +31517491536
- Totale capaciteit 2
- Stage/bbl overeenkomsten 1
Organisatieprofiel
- Omschrijving Rederij Doeksen is een familiebedrijf, bestaat al sinds 1908 en is onderdeel van holdingmaatschappij Koninklijke Doeksen BV, waarvan het hoofdkantoor in Rotterdam is gevestigd. Bij Rederij Doeksen werken ca. 145 mensen (115 fte) en bij horecabedrijf TSM Horeca BV 55 (42 fte), verspreid over de locaties Terschelling, Vlieland en Harlingen. We verzorgen sinds 1923 de passagiersdienst tussen Harlingen, Terschelling en Vlieland. Jaarlijks vervoeren we met een vloot van autoveerboten en snelle catamarans ruim 700.000 passagiers over de Waddenzee. Daarnaast beschikken we over een vrachtboot, waarmee vracht en voorraad naar de eilanden wordt vervoerd. We stimuleren duurzame samenwerkingsverbanden met (eilander) ondernemers en zijn er trots op (hoofd)sponsor te zijn van grootse evenementen als Oerol, Into The Great Wide Open en de Berenloop. Daarnaast sponsoren we tal van grote en kleine eilander initiatieven, van muziekles voor kinderen tot uitjes voor de ouderenvereniging. We willen dat onze passagiers zich prettig en welkom voelen en zorgen voor veilige schepen met milieusparende toepassingen. Gastvrijheid, veiligheid, continuïteit en innovatie staan bij ons hoog in het vaandel. Rederij Doeksen voldoet aan de kwaliteitseisen van ISO-9001 en is gecertificeerd volgens de ISM-code (International Management Code for the Safe Operations of Ships and for Pollution Prevention). In april 2014 werd de door de minister van Infrastructuur en Milieu aan TSM (Rederij Doeksen) verleende Concessie Waddenveren West definitief. Deze concessie heeft een looptijd van 15 jaar.
- Informatie Student Kernwaarden 1. Thuis op de eilanden De wortels van ons bedrijf liggen op Terschelling en een groot deel van onze medewerkers is op Terschelling en Vlieland woonachtig. Wij voelen ons onlosmakelijk verbonden met de historie en toekomst van deze eilanden. We stimuleren duurzame samenwerkingsverbanden met eilander ondernemers. Wij verwelkomen onze gast met een gevoel van thuiskomen en hebben aandacht voor ons werkgebied: het waddengebied, Werelderfgoed. 2. Betrouwbaar & Krachtig Bij het uitvoeren van ons werk maken we gebruik van efficiënte en betrouwbare schepen en apparatuur en goed opgeleide medewerkers. Vloot, kantoororganisatie, horeca en ondersteunende diensten zijn effectief ingericht. Met de kennis en ervaring van meer dan honderd jaar, brengen we onze passagiers veilig naar hun bestemming. 3. Innovatief en Duurzaam Wij participeren actief en bewust in innovatieve projecten en streven naar een modern en duurzaam bedrijf. Dit uit zich in innovatieve ontwikkelingen op het gebied van vloot, recycling en productkeuze gericht op een door de jaren heen intensief gebruik. Ons streven is merkbaar milieubewust te werken. 4. Puur & Authentiek Wij bouwen aan een identiteit en imago die oprecht en geloofwaardig is. Wij zijn betrokken en staan voor ons vak. We zorgen voor een omgeving waarin gast en collega zich prettig en welkom voelt. Wij streven naar open communicatie en verwelkomen suggesties en ideeën. Toetsing Een aantal van bovenstaande kernwaarden wordt periodiek getoetst door het internationale onafhankelijk classificatiebureau Lloyd’s. Daarnaast vinden er op initiatief van Rederij Doeksen op regelmatige basis bijeenkomsten van de klantenpanels en Raden van Advies plaats om te overleggen met onze meest frequente reizigers: de eilanders. Jaarlijks wordt de klanttevredenheid van onze passagiers getoetst door een onafhankelijk onderzoeksbureau, in opdracht van de overheid, onze concessieverlener.
Rederij Doeksen/Frontoffice
- Naam Rederij Doeksen/Frontoffice
- Leerbedrijf ID 100167321
- KvK naam B.V. Rederij G. Doeksen en Zonen
- KvK nummer 01002252
Erkenningen
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 4 / 1-4-2014
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
niveau 3 / 24-3-2014
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P2-K1)
- Promoot producten en diensten (P2-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P2-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P2-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure host (90630)
- Commercieel medewerker reizen (90650)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper touroperating) (90651)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper vakantiereizen) (90652)
- Commercieel medewerker reizen (Verkoper zakenreizen) (90653)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Informatiemedewerker) (90621)
- Frontofficemedewerker (Receptionist) (90622)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality host) (94120)
- Leisure & hospitality host (90670)
- Reizen (Verkoper reizen) (94090)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
- Zelfstandig medewerker leisure & hospitality (25353)
- Zelfstandig medewerker travel & hospitality (25354)
Rederij Doeksen/Frontoffice
- Naam Rederij Doeksen/Frontoffice
- Leerbedrijf ID 100167321
- KvK naam B.V. Rederij G. Doeksen en Zonen
- KvK nummer 01002252
Contactpersonen (2)
-
Henrieke van der Kooi Praktijkopleider, Contactpersoon BPV Leidinggevende travel & hospitalityRollen
Praktijkopleider, Contactpersoon BPV
OpleidingenLeidinggevende travel & hospitality, Zelfstandig medewerker travel & hospitality
Zelfstandig medewerker travel & hospitality -
Annemarie Speerstra Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV