OMNI Grafisch talent gezocht die de kant van Google Street View en virtual reality wil ontdekken!
Wij maken virtuele tours voor Google Street View en ook interactieve virtual tours van 360 graden foto’s en video’s. Bij ons leer je Google Street View tours maken, foto’s nabewerken en hoe je een interactieve virtuele tour kunt maken met daarin ook ontwerpen in huisstijl van de klant.
Naar wie zijn wij op zoek?
Ben jij een Grafisch Vormgeving student die een stageplek nodig heeft voor de komende periode? Ben je leergierig, creatief, perfectionistisch, kan je logisch nadenken en het liefst ook vanuit de klant denken? Wellicht vind je fotografie of foto's nabewerken ook interessant? Dat hebben wij een interessante stageplek voor je, waar je veel kan leren en waar je werkt in een gezellig, klein team.
Wat biedt het bedrijf?
Wij zijn een gezellig team waarvan jij ook echt deel gaat uitmaken. Doordat wij met een klein team werken, mag je ook aan veel verschillende projecten en taken meewerken en zijn je werkzaamheden dus best divers. Als je het leuk vindt, mag je ook mee naar opnamelocaties. Er zijn ook mogelijkheden om deels vanuit huis te werken en je ontvangt bij ons een stagevergoeding van €275 per maand op basis van fulltime. Een parttime stage en andere startdatum is ook mogelijk. Afhankelijk van de drukte zijn er na je stage mogelijk ook doorgroeimogelijkheden om bij ons te blijven werken.
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)