E-commerce specialist

Handelsonderneming Wikro B.V.

Jij gaat je bezighouden met het onderhouden en verbeteren van onze webshops, dit houdt in dat jij je dagelijks bezighoudt met het verstevigen en uitbreiden van onze online marktpositie. Hoe ga je dit doen? Je gaat onze webshops leren kennen van A tot Z waarbij jij verbeteringen doorbrengt in de customer journey om onze CRO te verhogen en de klantervaring zo prettig mogelijk maakt. Door het ontwikkelen van converterende nieuwsbrieven en mail automations hou jij onze klanten op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en maak jij e-mail marketing boeiend. Aan de hand van data die beschikbaar is binnen verschillende tools die wij gebruiken weet jij commerciƫle verbeteringen door te voeren op de webshop en kansen te vinden in de markt.

Naar wie zijn wij op zoek?

In ons hechte team hangt een gezellige en informele sfeer en hebben wij goed contact met onze klanten, het is dus belangrijk dat je een sociaal persoon bent met een vlotte babbel en in voor een geintje. De klik moet er dus zijn! Verder vinden wij het belangrijk dat je gemotiveerd bent en niet alleen jouw stage wil halen, maar ook echt iets wil leren. Daarnaast ben je natuurlijk ook het visitekaartje van ons bedrijf, een stukje houding en gedrag is dus erg belangrijk voor ons.

Wat biedt het bedrijf?

Wij groeien hard als bedrijf en dat biedt altijd mogelijkheden voor de toekomst. Na een succesvolle stageperiode is er dus in de meeste gevallen de mogelijkheid om te blijven 'plakken'.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder