Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Recreatiepark De Lucht Dynamische stage als receptioniste waar je het vak goed leert kennen en ervaart op een recreatiepark.

De student gaat werken op de receptie - het hart van het recreatiepark. Elke werkdag is weer anders, dat komt door de verschillende type gasten die wij ontvangen, omdat wij kampeerplaatsen, chalets, Villatenten en jaarplaatsen hebben. De taken die de student mag gaan leren en uitvoeren, zijn alle taken van de medewerker receptie: * Zorgdragen voor een accurate en gastvriendelijke gastenontvangst en -vertrek, passenadministratie, verzorgen van afrekeningen en gasten informeren over de omgeving * Zorgen voor een correcte afhandeling van alle vragen en wensen van gasten aan de balie, telefoon, post of per e-mail * Het afhandelen van de verhuur van fietsen, skelters en camping benodigdheden en stallingsvragen * Social media activiteiten * Klachten en problemen oplossen * Samenwerken met de afdelingen schoonmaak en buitendienst, zodat de gast een zorgeloos verblijf heeft * Administratieve taken (zoals mails en aankomsten gereed maken)

Naar wie zijn wij op zoek?

* Zelfstandig * Accuraat * Stressbestendig * Oplossingsgericht * Gastvrij * Oog voor details * Teamplayer * Communicatief vaardig * Motivatie om te leren en om de gast een zorgeloos verblijf te bezorgen * Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Het liefst een redelijke beheersing van de Duitse taal.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden de student een complete stage aan in de toerismebranche als medewerker Receptie. Wij staan open voor verschillende stageperiodes, echter de stagetijd moet minimaal 2 maanden bevatten, aangezien de student dan het meeste leert en ervaart. De student zal een onderdeel zijn van het team, waarbij er gezamenlijke pauzes zijn, waardoor we ook in de drukke periodes op het park elkaar niet uit het oog verliezen. Het team is gefocust op de gast, maar zorgt ook goed voor elkaar. De toekomst is altijd lastig te voorspellen en zeker in deze tijden met Corona. Wij hebben als doel dat de student zoveel mogelijk het werk als receptionist leert kennen en ervaart. Als blijkt dat er een hele mooie samenwerking is ontstaan, er mogelijkheden op dat moment zijn op ons park en de wensen van de student zijn er, dan kan er vanuit een stage ook misschien nog meer ontstaan.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

lees verder