Van der Valk Hotel Ridderkerk Jouw serviceverlenende houding
Jouw enthousiaste glimlach en serviceverlenende houding zijn het visitekaartje van ons bedrijf. Samen maken we er voor onze gasten een topbeleving van. Wij bieden stageplaatsen op diverse afdelingen. Als stagiair loop jij mee met ervaren medewerkers en verricht jij onder toezicht de dagelijkse werkzaamheden op de betreffende afdeling. Onze leidinggevenden zijn enthousiast, ervaren en in het bezit van een Leermeesterdiploma waardoor zij jou goed kunnen opleiden en begeleiden. Het is gezellig en de sfeer is goed! Veel gasten, veel collega’s en genoeg uitdaging. Geen dag is voorspelbaar. Wat wel vast staat is het stagerooster (tijdig opgesteld en digitaal kenbaar gemaakt) en de registratie van de stage-uren (middels een digitaal kloksysteem). De randvoorwaarden zijn dus prima geregeld zodat jij alle energie kunt gebruiken om veel te leren, te groeien en om samen met het team goed voor onze gasten te zorgen.
Naar wie zijn wij op zoek?
De Front Office bevindt zich letterlijk in de “front” van het hotel. De medewerkers van de afdeling Receptie voeren diverse receptietaken uit en zijn verantwoordelijk voor het inchecken en uitchecken van de gasten. Daarnaast behandelen zij de kamerreserveringen en verschaffen zij informatie aan (potentiële) gasten. Als stagiair Front Office behoort de ontvangst van de restaurantgasten (als host) ook bij de werkzaamheden. Ons team bestaat uit een grote groep enthousiaste medewerkers die allemaal op gastvrije wijze aan het werk zijn. Om dit niveau op peil te houden is minimaal een sterke interesse in de gastvrijheidsindustrie/hospitality en een “horecagevoel” echt een vereiste. Afhankelijk van de gevolgde opleiding, wordt een specifieke stageplaats toegewezen. Stage/Leerplaats/Werkervaringsplaats of een andere leervariant? Wij hebben mogelijkheden om op elk niveau stagiaires en leerlingen te begeleiden. Ook hebben wij BBL plaatsen beschikbaar.
Wat biedt het bedrijf?
Stagelopen in een horecabedrijf betekent wel dat er vaak stagegelopen moet worden op momenten dat veel andere mensen vrij zijn. Dat hoort er ook bij. Op de afdeling Front Office wordt 7 dagen per week gewerkt tussen 07.00 en 23.00 uur. Als familiebedrijf hechten wij veel waarde aan een goede balans tussen je werk en je privéleven. Als “lid van het Hotel Ridderkerk team” kun je bijvoorbeeld met 50% korting in veel van de hotels in zowel binnen- als buitenland overnachten. Ook voor familie, vrienden en kennissen wordt vaak iets extra’s gedaan. Enthousiast geworden? Volg jij een horeca/front office gerelateerde opleiding en vind je het leuk om veel te leren in een grote horecaorganisatie? Of zit jij nog op de middelbare school en lijkt het je leuk om een horeca gerelateerde vervolgopleiding te gaan volgen? Solliciteer dan nu online via www.vacatureshotelridderkerk.nl - ! Alleen online solliciteren is mogelijk!
Wat ga je leren?
- Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten
- B1-K1-W1 Informeert en assisteert passagiers/gasten
- B1-K1-W2 Zorgt voor veiligheid en naleving van regels
- B1-K1-W3 Werkt samen in een (internationaal) team
- Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Handelt passagiers en bagage af
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Handelt bijzondere bagage af
- Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Bereidt de vlucht voor
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt cabinewerkzaamheden af
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring