Recreatiepark D'n Mastendol Wanneer werken bijna op vakantie lijkt...
Je gaat werken bij onze receptie. Hier leer je alle facetten van front desk. Ontvangst, rekeningen verwerken, klachten behandeling, adviseren, gastvrij en gastgericht denken en handelen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Belangrijke karaktereigenschappen van een goede leerling front desk medewerker zijn; representatief, sociale vaardigheden, netjes werken, creativiteit, snel schakelen, het verdelen van taken maar ook uitvoeren van taken van verschillende afdelingen binnen de organisatie. Geen 9 tot 17 mentaliteit.
Wat biedt het bedrijf?
wij bieden een leer/werkervaring waarbij alle aspecten voor een front desk medewerker recreatiepark aan de orde komen. Het is een afwisselende baan waarbij je in contact staat met de verschillende afdelingen in de organisatie. Geen dag is het zelfde.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat