FramePlus Bouwelementen Gezocht: gedreven en commercieel talent dat klaar is om je vaardigheden in de praktijk te brengen
Een dag bij FramePlus Jouw dag begint met een overleg met je praktijkbegeleider, waarbij jullie de planning voor de week doornemen en je feedback krijgt op je uitgewerkte opdrachten. Halverwege de ochtend ga je samen met onze accountmanager op pad voor klantafspraken, waar je nieuwe samenwerkingen opzet. Na de afspraken rijden jullie terug en evalueren jullie het gesprek. Terug op kantoor lunch je gezellig met je collega’s, waarna je je richt op het vinden van nieuwe klanten en het leggen van het eerste contact. Je neemt deel aan het wekelijkse salesoverleg om de lopende zaken en prioriteiten te bespreken. Aan het einde van de dag werk je notities van klantafspraken uit en stel je offertes op.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent een proactieve BBL student Accountmanager die goede communicatieve vaardigheden bezit en verkoopkansen ziet en benut. Je bent resultaatgericht, gemotiveerd en hebt interesse in de bouwwereld. Je leergierigheid en gedrevenheid motiveren je om zowel persoonlijk als professioneel te groeien. Dit neem jij mee · Je volgt (of bent van plan die te gaan volgen) een commerciële mbo opleiding (niveau4) Junior Accountmanager of een vergelijkbare richting; · Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk), bent proactief en ziet kansen; · Je hebt de ambitie en drive om je persoonlijk te ontwikkelen; · Je bent resultaatgericht en gemotiveerd om doelen te behalen; · Je hebt interesse in de bouwwereld.
Wat biedt het bedrijf?
Wat wij jou bieden naast een goede stagevergoeding: - Ontwikkeling? Wij vinden het belangrijk dat jij een leuke en leerzame werkplek hebt, waarbij je veel verantwoordelijkheid krijgt voor eigen inbreng. - Open werksfeer We staan open voor verbetering en feedback. Geen hiërarchie, geen rangen, iedereen is gelijk en jouw mening telt! - Plezier hebben met elkaar We zorgen elke dag voor plezier, zowel op de werkvloer als daarbuiten. We organiseren regelmatig vrijdagmiddagborrels en leuke personeelsuitjes.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat