WEBO Kozijnen en HSB- elementen B.V. Wil jij die topverkoper worden en zoek jij nog een stageplek Vanaf februari hebben wij een plek beschikbaar!
WEBO heeft per jaar meerdere stageplekken beschikbaar voor sales toppers. Onze stagiaires beoordelen WEBO als een vakkundige organisatie die de tijd neemt voor haar stagiaires. Daarin wordt de stagiair(e) begeleid door een stagebegeleider en voorzien van de nodige informatie. Wij bieden jonge mensen graag de mogelijkheid om kennis te maken met het vak in de praktijk en daarom maken wij graag plaats voor stagiaires. Wij zoeken Een gemotiveerde en vlotte stagiair(e) met een Commerciële opleiding, voor ondersteuning in de binnendienst. Het doel van ondersteuning binnendienst is nieuwe klanten werven om zo ons marktgebied te vergroten. Taken: - Bellijsten met leads genereren, en deze uitleveren aan de accountmanagers. - Telefonisch nieuwe klanten benaderen (acquisitie) - Leads verwerken in ons CRM systeem Jouw profiel Je wilt graag praktijkervaring opdoen en weet van aanpakken. Je bent sociaal, communicatief vaardig en durft zelf actie te ondernemen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je beschikt over sociale en communicatieve vaardigheden. Daarnaast durf je zelf actie te ondernemen, en kun je nauwkeurig en gedisciplineerd werken. Als laatste vind je het leuk om collega's hun werk uit handen te nemen en je krijgt voldoening uit het organiseren van zaken.
Wat biedt het bedrijf?
Een leuk, dynamisch bedrijf met vrolijke collega's, waar geen dag voorbij gaat zonder gelachen te hebben. Een gezellige, vrijblijvende vrijdagmiddagborrel (met nootjes). Een vrijwillige plek in het WEBO bedrijventeam, waarmee we jaarlijks om een podiumplek strijden in de Rijsserbergloop. Plus een actieve personeelsvereniging die open staat voor nieuwe ideeën. Tot slot en niet geheel onbelangrijk: - een goede stagevergoeding; - een reiskostenvergoeding; - flexibiliteit; - ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit