4uComIT Allround medewerker IT systems and devices, Expert IT systems and devices, Medewerker ICT support
Als 1e lijns support medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij zorgt ervoor dat hun vragen en problemen snel en efficiënt worden verwerkt en opgelost. Je helpt klanten telefonisch en via ons ticketsysteem en biedt ondersteuning op het gebied van hardware, software en netwerkproblemen. Kan je het probleem niet direct oplossen? Dan zet je dit door naar de juiste collega’s binnen ons team. Verantwoordelijkheden Klanten vriendelijk en professioneel te woord staan Registreren, analyseren en oplossen van eerstelijns IT-vraagstukken Doorzetten van complexere problemen naar de juiste collega’s Helpen bij het verbeteren van interne processen en documentatie
Naar wie zijn wij op zoek?
Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding. Basiskennis van Windows, Microsoft 365 en netwerken. Een proactieve instelling en oplossingsgericht denken. Ervaring en kennis van het werken met een ticketsysteem, wij werken met HaloPSA. Zelfstandig kunnen werken en een proactieve houding.
Wat biedt het bedrijf?
4uComIT is een compact en betrokken IT-bedrijf met een team van 5 vaste medewerkers. We bieden IT-ondersteuning aan diverse klanten en vinden persoonlijk contact en een goede samenwerking belangrijk. Bij ons geen ingewikkelde hiërarchie, maar een informele werkomgeving waar ideeën en initiatieven worden gewaardeerd.
Wat ga je leren?
- Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
- B1-K1-W2 Installeert, configureert en onderhoudt software
- B1-K1-W3 Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover
- B1-K2-W1 Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af
- B1-K2-W2 Overlegt en stemt af met derden