OppoSuits B.V. Wil jij stagelopen in de wereld van OppoSuits! En is Marketplaces jouw wereld?!
OppoSuits Stagiair(e) E-commerce Marketplaces (Amazon, Bol.com, Zalando) Voor de Marketplaces afdeling binnen ons internationale bedrijf, zijn wij per direct op zoek naar een meewerk-stagiair(e) in het vakgebied e-commerce voor marketplaces zoals Amazon, Bol.com en Zalando. Werkzaamheden Samen met de Marketplace-managers coördineer je de verkoop op online platformen zoals Amazon, Bol.com en Zalando. Hierbij horen onder andere de volgende verantwoordelijkheden: Het optimaliseren van productpagina’s; Het analyseren van competitie; Het monitoren van de productreviews op de verschillende platformen om onze klanttevredenheid te waarborgen; Het optimaliseren van de Marketplace-processen om zo effectief en efficiënt mogelijk te werken; Hiervoor werk je samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie zoals Customer Support, Logistiek en Wholesale.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij? Jij bent een regelaar. Je kunt goed meekomen in een jong en ambitieus team. Je neemt jezelf niet al te serieus, maar je bent wel kritisch in de uitvoering van je werk. Je durft met ideeën te komen, ook wanneer het je niet gevraagd wordt. Je volgt een relevante HBO-opleiding waar je misschien niet de hoogste cijfers van de klas haalt (ook niet de laagste), maar jij hebt jouw docenten wel meerdere keren de les gelezen over het de oneindige mogelijkheden op Amazon. Beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal (in woord en geschrift) is een must.
Wat biedt het bedrijf?
Klinkt leuk, maar wie zijn we eigenlijk? Wij zijn OppoSuits en wij hebben kantoren in Nederland en de VS! We maken opvallende pakken en andere kleding in bijzondere prints en kleuren, voor volwassenen en kinderen. Zo opvallend, dat celebrities als Tom Hanks, Bill Gates, Jimmy Kimmel, Max Verstappen en Armin van Buuren in onze pakken gespot zijn. € 425,- bruto stagevergoeding per maand voor écht meewerken; Zeer informele organisatie (CEO, CFO, CCO en Creative Director praten gewoon met je! :) ); Ervaring opdoen in een jong, tof, dynamisch en internationaal bedrijf, met leuke producten; Dagelijks een heerlijke lunch en tafeltennis (ping pong skills zijn daarom een pré); Teamuitjes; 20% korting op onze fantastische kleding; Vrijdagmiddagborrels; Koffie en thee mét koekjes.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen