Assistant Business Services

IBS Alhambraa

Als administratief medewerker voer je elke dag diverse werkzaamheden uit. Zo beantwoord je telefoontjes, verwerk je de post, handel je e-mails af, maak je brieven, houd je dossiers bij, maak je afspraken, controleer je formulieren en archiveer je stukken. Je bent duidelijk een alleskunner. Dat betekent dus dat je ook breed ingezet kunt worden.

Naar wie zijn wij op zoek?

rapporteren, administratief schrijven, Microsoft Office, processen managen, organiseren, informatie analyseren, professionaliteit, oplossingsgericht, schriftelijke communicatie.

Wat biedt het bedrijf?

Kans op een vaste aanstelling. Gezellig en hecht team.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening
  • P1-K1-W1 Voert facilitaire werkzaamheden uit
  • P1-K1-W2 Voert logistieke werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder