Resort Marina Oolderhuuske Frontoffice Stage
In- en uitchecken van gasten Administratieve werkzaamheden zoals reserveringen maken Telefoon beantwoorden Klachtenbehandeling
Naar wie zijn wij op zoek?
Herken jij jezelf in een aantal van de volgende eigenschappen?: · Je bent creatief · Je bent enthousiast · Je beheerst de Nederlandse en met voorkeur de Duitse taal · Je heb geen 9 tot 5 mentaliteit · Je bent gemotiveerd · Je werkt graag met mensen · Je bent een teamplayer Je steekt graag je handen uit de mouwen
Wat biedt het bedrijf?
· Stagevergoeding · In overleg intern verblijf mogelijk op het vakantiepark · Ondersteuning tijdens je stageperiode · Een prettige werksfeer · Je werkt in een klein team waarin iedereen elkaar kan en wil helpen · Gezellige collega’s · Een onvergetelijke stage!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie