Allround Assistant Business Services

Bergh Brandveiligheid B.V. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en gezellige office assistent!

Hoe ziet de dag van een office assistent er uit? Bij Bergh Brandscheidingen is geen dag hetzelfde! Veelal begin je met een kopje koffie of thee en dan start te dag. Je heet gasten welkom en helpt ze verder met vragen, ondertussen hou je de telefoon bij en verbind je de juiste persoon door. Daarnaast zijn de mailbox bijhouden, materialen inboeken en afspraken inplannen dagelijkse kost voor je. Ook onderhoud en actualiseer je het digitale archief. Soms handel je facturen en declaraties af. Tussendoor vraagt de uitvoerder of jij een werknummer wil aanmaken of tekeningen wil verwerken. Jij zorgt er voor dat we nooit zonder kantoorartikelen zitten of geen kleding meer op voorraad hebben voor onze collega's. Je ondersteunt iedereen in het bedrijf. Kortom, binnen no-time ben jij onmisbaar voor ons!

Naar wie zijn wij op zoek?

Functie eisen: • Perfecte beheersing van de Nederlandse taal • Je bent representatief • Administratieve ervaring is een pré maar niet noodzakelijk • Je volgt de opleiding Office Assistent en bent gemotiveerd om voor langere tijd bij ons te werken • Je volgt de opleiding als BBL-er en bent dus 4 dagen per week beschikbaar Daarnaast is het belangrijk dat je gemotiveerd bent en zelf initiatieven neemt!

Wat biedt het bedrijf?

Bergh bied veel mogelijkheden om door te leren en te groeien. Daarnaast kom je te werken op een modern ingericht kantoor waar we iedere vrijdag middag een borrel houden. Tweemaal per jaar hebben we een gezellige activiteit met alle Bergh-bedrijven.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
  • P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
  • P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
  • P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
  • P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder