Every Day Creative Digital Agency Boost your career @ Every Day® | Creative Digital Agency
Jij gaat: - Meedraaien op de afdeling account onder leiding van ervaren begeleider; - Zowel project - als accountmanagement leren (niet alleen sales, ook inhoudelijk); - Alles leren over marketing en digitale ontwikkelingen (online en offline); - Helpen bij sales (offertes opstellen, prospects in kaart brengen, leads genereren, etc.) - Helpen bij CRM (relatiebeheer, after sales, CRM systeem inrichten, etc.) - Helpen bij campagnes van Every Day; - Leren presenteren en sales gesprekken voeren; - De wens van de klant vertalen naar een goede briefing; - Bijdragen aan echte projecten voor verschillende opdrachtgevers; - Werken in een team van jonge professionals; - Werken op een unieke, creatieve werkplek met ruimte voor plezier; - Leren wat work hard, play hard betekent; - Hele toffe teamuitjes mee maken en bouwen aan een mooi merk;
Naar wie zijn wij op zoek?
Jij bent: - Scherp op details; - Gedreven om er alles uit te halen; - Gestructureerd; - Een vlotte spreker; - Zeer goed in Nederlands woord en schrift; - Een leuke gesprekspartner; - Bereid om te luisteren en te leren; - Bereid om hard te werken binnen alle afdelingen; - Zelfstandig, je ziet werk en pakt zaken op; - Een enthousiaste en sociale aanwinst voor het team.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden: - Een afwisselende stageplek met een eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor ideeën - Een stagebegeleider die je stap voor stap begeleid en je klaarmaakt voor het echte werk - Een warm welkom en een team van jonge enthousiaste professionals die je helpen - Tools en trainingen voor jou professionele & persoonlijke ontwikkeling - Uiteraard een stagevergoeding - Uitzicht op een leuke baan als de samenwerking bevalt - Zeer divers werk voor uiteenlopende klanten - Vrijdagmiddagborrel met toffe spelletjes - Legendarische bedrijfsfeesten - Vrijheid - FIFA, tafeltennis & mario kart toernooi
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit