Leidinggevende travel & hospitality

Nhow Rotterdam Front Office stage | nhow Rotterdam

Duty Manager of Guest Relations stages zijn ook mogelijk. Als Front Office Stagiair ben jij het visitekaartje van het hotel. Je bent (mede) verantwoordelijk voor het bezorgen van een geweldige ervaring voor iedere hotelgast. Na een inwerkperiode ga je zelfstandig in- en uitchecken en voer je alle administratieve handelingen uit die noodzakelijk zijn om een Front Office in een hotel succesvol te managen. Je onderhoudt nauw contact met de gasten, beantwoord al hun vragen en verschaft ze van uiteenlopende informatie. Tevens leer je vaardigheden op het gebied van upselling en klachtenafhandeling. Werk in een frisse, uitdagende omgeving, ontworpen om de zintuigen te prikkelen terwijl je ondergedompeld wordt in een spectaculaire, avant-gardistische omgeving. Sluit je aan bij een team met een Millennial- en Gen Z-mentaliteit, dat staat te popelen om verhaalwaardige ervaringen te beleven en klaar staat om jou te inspireren om je eigen ervaringen te creëren.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Je bent een student die beschikbaar is om te starten vanaf december 2025 of januari 2026; • Je hebt een open persoonlijkheid; • Je haalt energie uit het werken met (internationale) gasten; • Je bent nauwkeurig en flexibel; • Je beschikt over een perfecte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; • Je streeft altijd naar perfecte service.

Wat biedt het bedrijf?

• Een stagevergoeding van € 750 per maand op basis van fulltime; • Gratis online en offlinetraining georganiseerd door onze eigen universiteit; • Verwijs-een-vriend-bonus (500 EUR); • Medewerkerstarieven variërend van 36 euro in al onze hotels wereldwijd, 30% korting in de F&B outlets en Friends & Family korting tot 25%. Diverse kortingen in (web)winkels; • Welcome @ Work: dineren, overnachten en ontbijten in jouw eigen hotel voor 2; • Teambuildingevenementen, uitjes en personeelsfeesten; • De mogelijkheid om binnen ons bedrijf wereldwijd te groeien.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder