Onderwijsassistent

Playing for Success-Basketbal-Rotterdam Stage vacature Playing for Success Topsportcentrum

Functieomschrijving Gedurende het hele schooljaar op de maandag, dinsdag, woensdag en donderdag zal de stagiair(e) als coach deelnemen aan alle ondersteunende, lesgevende en rapporterende werkzaamheden. Het is ook mogelijk om minimaal 1 dagdeel per week (circa 6 stage-uren), maar meerdere dagen heeft onze voorkeur. Functie-eisen • Affiniteit met de leeftijdsgroep 9- tot 12-jarigen (basisschool groep 6-7-8 ) • Kinderen iets willen leren en willen coachen • Rapportages over de kinderen kunnen schrijven • Zowel in teamverband als zelfstandig kunnen werken • Tenminste voor 38 weken beschikbaar, minimaal 1 dagdeel per week (circa 6 stage-uren) • Bereid zijn om af en toe tijdens wedstrijddagen stage te lopen • Verklaring omtrent gedrag (via Playing for Success wordt dit geregeld)

Naar wie zijn wij op zoek?

Sociale en communicatieve vaardigheden Goed en actief luisteren Sfeer van vertrouwen creëren Samenwerken in een team Initiatieven en verantwoordelijkheid nemen

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden • Zelfstandig werken met deelnemers • Een gestructureerde en deskundige begeleiding • Intervisie met andere coaches • Een inspirerende werkomgeving • Ruimte voor eigen inbreng • De mogelijkheden om, binnen een bepaalde context, eigen leerdoelen te bereiken • Basisschoolbezoeken

Wat ga je leren?

  • Begeleiden van kinderen bij hun ontwikkeling
  • B1-K1-W1 Zorgt voor een veilig pedagogisch klimaat
  • B1-K1-W2 Inventariseert behoeften en wensen van het kind
  • B1-K1-W3 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • B1-K1-W4 Creëert een verantwoorde en stimulerende speel-/leeromgeving
  • B1-K1-W5 Werkt samen met andere betrokkenen in de omgeving van het kind
  • B1-K1-W6 Volgt en stimuleert de ontwikkeling en leren van het kind
  • B1-K1-W7 Evalueert haar eigen werkzaamheden
  • Werken aan kwaliteit en deskundigheid
  • B1-K2-W1 Werkt aan de eigen professionele ontwikkeling
  • B1-K2-W2 Werkt aan het bewaken en bevorderen van kwaliteitszorg
  • Uitvoeren van leeractiviteiten in overleg met de leraar
  • P3-K1-W1 Levert een bijdrage aan het ontwikkelen van een plan voor de begeleiding
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van leeractiviteiten voor
  • P3-K1-W3 Voert leeractiviteiten uit
  • P3-K1-W4 Biedt (specifieke) ontwikkelingsgerichte leeractiviteiten aan
  • P3-K1-W5 Biedt ondersteuning gericht op zelfredzaamheid
  • P3-K1-W6 Voert praktische werkzaamheden uit
  • Uitvoeren van taken rondom de lessen
  • P3-K2-W1 Houdt toezicht en begeleidt buiten de lessen
  • P3-K2-W2 Organiseert (mede) organisatiebrede activiteiten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder